BLOG: Podstawowe funkcje menu w programie GABINET WETERYNARYJNY GOLD.

Program dla lekarzy weterynarii GABINET WETERYNARYJNY GOLD posiada strukturę wielowarstwową (… jak cebula o której mówi filmowy Shrek – Osłowi 😉 ).  Co to oznacza ?. Już wyjaśniamy.

Funkcje menu programu GABINET WETERYNARYJNY GOLD

Funkcje menu programu GABINET WETERYNARYJNY GOLD

Każde przedsięwzięcie, w którym używany jest program wspomagający system organizacyjny, z czasem rozrasta się, a użytkownik  potrzebuje nowych zastosowań w posiadanej aplikacji. Czyli mówiąc krótko, na początku program wykorzystywany jest np w 40% z rożnych powodów: nawyków, braku wprawy w obsłudze, czy ogólnej niechęci do komputerów. W miarę upływu czasu gdy liczba wprowadzonych informacji jest duża, a rozwijające się przedsięwzięcie jest coraz trudniejsze do opanowania w klasyczny pamięciowy sposób, Użytkownik oczekuje od systemu informatycznego raportów i zestawień, które dotychczas uważał za zbędne…  Tym bardziej, że nawet w podstawowym zakresie liczba danych wyklucza ręczne prowadzenie dokumentacji.

GABINET WETERYNARYJNY GOLD, dzięki swojej strukturze, „rośnie ” razem z przedsięwzięciem, które obsługuje.

O ile na początku, lekarz używa prawie wyłącznie 3 przycisków:  LECZENIE, LEKI, RAPORTY, to z czasem etykietę „niezbędnych” otrzymują dodatkowe funkcje stricto statystyczne, czy finansowe. I nie chodzi tu wyłącznie o porównywanie obrotów, ale o niezbędne dla racjonalnego wydawania własnych pieniędzy decyzje dotyczące zakupów „trafionych” leków, czy  kwot VAT  jakie trzeba będzie zapłacić…  Proste porównanie zabiegów (liczby i rodzaju) w miesięczny zestawieniu jest wiedzą, która chroni przed błędnymi inwestycjami.

W skrócie można zdefiniować używanie programu  GABINET WETERYNARYJNY GOLD na 3 płaszczyznach:

  1. minimalnej – wprowadzamy podstawowe dane o leczeniu i lekach, drukujemy niezbędne zestawienia
  2. średniej – jak wyżej, ale wykorzystujemy funkcje programu w szerszym zakresie: dodajemy załączniki, dla ułatwienia kopiujemy zapisy leczenia, wystawiamy faktury, drukujemy podstawowe zestawienia statystyczne etc.
  3. zaawansowanej – tworzymy własną bazę wiedzy, śledząc i doskonaląc metody leczenia, wykorzystujemy edytor tekstu (vademecum) , analizujemy raporty i traktujemy je jako udokumentowane  podstawy do podejmowania decyzji etc.
Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.