BLOG: Opcja SKLEP w programie GABINET WETERYNARYJNY GOLD (2)

Opcja SKLEPIK - GABINET WETERYNARYJNY GOLD

Opcja SKLEPIK - GABINET WETERYNARYJNY GOLD

Coraz częściej, w lecznicach weterynaryjnych spotyka się stoiska, gdzie można kupić akcesoria, czy karmę dla zwierząt. Dla placówki, jest to doskonała forma zwiększenia zysków (najczęściej sklep rozlokowany jest na powierzchni za którą i tak płaci właściciel), klienci natomiast mają pewność, że sprzedawane produkty będą właściwe dla  ich zwierząt. Wzrasta także tzw. kapitał organizacyjny firmy: częstszy kontakt z klientami, rabaty, rozmowy o ich pupilach procentują bardziej niż niejeden program lojalnościowy ;).

Program GABINET WETERYNARYJNY GOLD posiada wbudowany, prosty w obsłudze SKLEPIK, który opisywaliśmy  TUTAJ.

Jak sprzedawać w opcji „SKLEPIK”

Aby sprzedawać produkty należy:

  1. Wprowadzić PRODUKT do magazynu (podobnie jak leki w leczeniu). Jest to jeden magazyn, dzięki czemu łatwo jest dopisać produkty z faktury otrzymanej w hurtowni: ręcznie, lub poprzez np. wczytanie specyfikacji elektronicznej.
  2. Wprowadzić DOSTAWĘ ( identycznie jak w przypadku leków)
  3. Odznaczyć (wyczyścić) pole ” Nie pokazuj tego produktu w sklepie” – dzięki czemu w SKLEPIKU będą widoczne TYLKO produkty na sprzedaż.
  4. Ustalić CENĘ SPRZEDAŻY – to oczywiste – ręcznie, lub poprzez moduł NARZĘDZIA – GENERATOR CEN SPRZEDAŻY.
Opcja SKLEPIK - GABINET WETERYNARYJNY GOLD

Opcja SKLEPIK - GABINET WETERYNARYJNY GOLD

Opcja SKLEPIK widoczna w menu  otwiera okno z produktami do sprzedaży.

Po wybraniu PRODUKTU i DOSTAWY  z której sprzedajemy wystarczy zadeklarować ILOŚĆ i użyć przycisku SPRZEDAJ.
Dodatkowo możemy:
  1. Kasować sprzedaż
  2. Zaksięgować do RAPORTU KASOWEGO – aby generować raport kasowy w opcji RAPORTY
  3. Wystawić fakturę VAT, lub podejrzeć „ściągę fiskalną” dla wybicia w kasie fiskalnej.
Produkty sprzedane są zdejmowane ze stanu ( po skasowaniu wracają ), oraz wchodzą do niezbędnych raportów (jak obrót produktem leczniczym), remanent, rozchód lekiem, oraz mogą być wycofywane, czy utylizowane.

 

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.