Coraz większa liczba Klientów lecznic weterynaryjnych świadoma jest tego, jak ważna stała opieka medyczna nad zwierzęciem i odwiedza lekarza nie tylko w przypadkach krytycznych (choroby, szczepienia), ale także w ramach systematycznych wizyt. Terminarz, czy też grafik zapisów jest więc niezbędnym elementem programu medycznego GABINET WETERYNARYJNY GOLD.
Opcja ZAPISY została skonstruowana tak, aby można było używać jej na 3 sposoby:
- jako normalnego terminarza – w sytuacji gdy pacjent dzwoni i lekarz dokonuje zapisu
- jako terminarza do zapisu NASTĘPNEGO TERMINU, co ma miejsce pod koniec wizyty konkretnego Klienta.
- jako terminarza do zapisu INNEGO KLIENTA – sytuacji gdy lekarz ma otwartą kartę leczenia, a np, dzwoni telefon i trzeba zapisać INNEGO klienta.
Z powyższych powodów, są dwie możliwości wywołania kalendarza i 3 możliwości zapisu terminu
- z opcji MENU/ZAPISY – lekarz nie przyjmuje wtedy pacjenta, otwiera TERMINARZ i dokonuje wpisu
- z opcji KARTA LECZENIA – gdy lekarz kończy wizytę i zapisuje aktualnego Klienta
- z opcji KARTA LECZENIA – gdy w czasie wizyty trzeba zapisać kogoś innego.
TERMINARZ zawiera 3 widoki – dla wygody Użytkownika – w układzie: miesiąc, tydzień dzień.
- dodać termin (klikając w puste pole)
- poprawić dane – klikając w zapisane pole
- przesuwać „myszą” zapisy optymalizując wizyty
- wybierać dowolnych Klientów, czas i lekarza.
- zmieniać widok dnia, miesiąca i roku
RÓŻNICE, MIĘDZY OPCJA „ZAPISY” (MENU), A „NASTĘPNA WIZYTA” w karcie leczenia
W obu przypadkach, otwarcie kalendarz jest identyczne.
Róznica polega na tym, że przy otwarciu poprzez przycisk „następna wizyta” automatycznie proponowany jest pacjent, którego karta jest otwarta !.
Oczywiście można wybrać innego, ale automatyczne ustawienie okna wyboru na Kliencie przebywającym w gabinecie upraszcza dodanie zapisu.
Dodatkowe okno powiadomień – opcja przy dużym natężeniu wizyt.
************************************************
W programie GABINET WETERYNARYJNY GOLD istnieje mozliwość zadeklarowania automatycznego otwierania (lub nie) dodatkowego okna informującego o dzisiejszych wizytach.
To prosta procedura, wyświetlająca oczekujące wizyty w kolejności chronologicznej.
Okno może być otwierane razem z programem, lub ręcznie. Można je odświeżać, co jest istotne, gdy zapis wprowadzany jest np. w recepcji.
W wersji 5.15 wprowadzono kilka udogodnień związanych z terminarzem:
- Kalendarz w podstawowym widoku DZIEŃ pokazuje liczby zapisanych wizyt każdego dnia.
- Aktualny dzień („dzisiaj”) zaznaczony jest ikoną dla ułatwienia orientacji w terminach.
- Dodano możliwość zapisania terminu bez wybierania Klienta z tabeli. Dzięki temu można szybko zapisać własny termin, lub Pacjenta np podczas rozmowy telefonicznej, a dane osobowe uzupełnić w dniu wizyty. Oczywiście jak dotychczas można wybrać z tabeli (lub dopisać i wybrać) osobę rezerwująca termin.
Wprowadzone zmiany nie tylko pozwalają na szybki zapis informacji, ale dzięki opcji „dowolnego zapisu” czynią terminarz przydatnym narzędziem także dla lekarza który może umieszczać w nim własne informacje – czy zaznaczać przedziały czasowe w których nie planuje wizyt.
INFO: Standardowo czas wizyty ustawiony jest na 15 minut. W momencie zapisu można go zwiększać (wielokrotność 15 minut). Na grafiku zostaną dodane dodatkowe przedziały czasowe .
Musisz się zalogować aby dodać komentarz.